קורס הכנה ללידה בגישה הוליסטית

קורס הכנה ללידה חשוב שכל זוג בתחילת דרכו להורות משותפת יעבור
, הגוף יודע ללדת,ומה שנותר הוא ללמוד איך לא להפריע לתהליך הטבעי,
פירוש המילה הוליסטי

בגישה ההוליסטית קיימת ההבנה שיש השפעה הדדית בין הגוף –נפש- רוח. גם תהליך הלידה מושפע מהאיזון בשלוש רמות גוף-נפש-גוף, ולכן הגישה ההוליסטית טוענת שכאשר קיים איזון בין שלושת הרמות יכול להתרחש תהליך לידה תקין.

הכנה ללידה בגישה הוליסטית

מבוססת על הידע שכל רגש או מחשבה גורמים להפרשת חומרים כימים בגוף , המשפיעים ברמת התא, למעשה התאים קשובים למחשבות ולרגשות שלנו.

בגישה ההוליסטית המטרה להביא לאיזון והרמוניה כדי ליצור תנאים התומכים ברווחה הנפשית של האישה ובבריאותה. הגישה נעזרת בשיטות מתקדמות הלקוחות מתחום הרפואה המשלימה המבוססות של שימוש בתודעה אנושית גבוהה.

הגישה ההוליסטית מכבדת את חוקי הטבע, ואת החוכמה שלפיה הוא פועל ומלמדת אותך להתחבר לחוכמת הגוף לבטוח בעצמך ולהגיע ללידה רגועה ובטוחה ובתחושה טובה, מאחר ולגוף האישה יש תוכנה פיזיולוגית חכמה להפעלת תהליך הלידה.

ולכן חלק חשוב בהכנת האישה ללידה הוא הפחתת חרדות ופחדים , שזה  מצב טבעי, מתן ידע  כיצד הגוף פועל בזמן הלידה, ואיך את יכולה לעזור לעצמך לעשות את עבודתו באופן הטוב ביותר כשאת זורמת עם מה שקורה.

הגישה ההוליסטית טוענת שהאישה יולדת כפי שהיא חיה.

הלידה היא חלק מרצף החיים של האישה, ולכן האופן שבה היא חיה וחושבת ישפיע על מהלך הלידה שלה,
האישה מביאה ללידה את כל הזיכרונות , האמונות והרגלי החיים שלה. 

חווית הלידה מושפעת מתחושות המוטבעות באישה משחר ילדותה  ולרוב קיימת תחושת פחד מהלא נודע לגבי הלידה,
מהכאב המתלווה וחדר- לידה נתפס כמקום זר ומנוכר.

היריון ולידה הם תהליכים מופלאים שבזכותם ניתן להוקיר את חוכמת הטבע, הכנה ללידה חשובה במיוחד כדי לחבר אותך לטבע הלידה ולחוכמת הגוף שלך.

הלידה הינה אחד מאירועי החיים החשובים והמרכזיים בחיי האישה היא מהווה אתגר עבורך,ומעלה את הצורך להתכונן אליה, כדי להפוך אותך ליולדת מקצועית המוכנה להיות שותפה ולקחת אחריות על הלידה .
הקורס מקנה כלים חשובים, ידע והבנה להתמודדות נכונה, כל זאת תוך העצמת כוחותיה הפיזיים והנפשיים של היולדת, והפגת החששות והחרדות כדי שתגיע ללידה רגועה.

בפועל רק – 5% מהלידות יש צורך אמיתי בהתערבות רפואית ותרופתית, מרבית הנשים יכולות להתמודד עם הכאבים וקשיי הלידה באופן טבעי אם יהיו תנאים התומכים בתהליך.

הפתרון להשגת חווית לידה חיובית עם תוצאות מילדותיות טובות הוא להפוך כל אישה ליולדת מקצועית בעלת ידע , כמו אותן נשים הבוחרות ללדת בביתן ומתכוננות ללידה: הן מקפידות על בריאותן, מתעמקות בשיטות להרפיה והתחזקות הנפש, הן רוכשות ידע מקיף, ומגייסות את התמיכה הנחוצה להן, כולל תמיכה מבן זוג, וכמובן נעזרות במיילדת המלווה אותה באופן רצוף בתקופת ההיריון ובזמן הלידה.

קורס הכנה ללידה שאני מעבירה מכין אותך לסמוך ולבטוח בגופך.

את לומדת להבין מה יעזור לך בלידה, בהתאם לטבע שלך גם במסגרת זרה וחדשה , מבלי להתבלבל ולהיכנס ללחץ כשאת  משוחררת ורגועה לנוכח המפגש עם צוות רפואי שאינו מוכר לה. תוך יכולת לנהל תקשורת חיובית, לאו דווקא מילולית ולהיות מסוגלת להיות אסרטיבית לגבי מה שנחוץ לך, שאת מבינה מה מותר וחשוב כדי לקיים מהלך תקין של לידה.

מתי מומלץ להתחיל להתכונן ללידה?
רצוי להתחיל בשבוע 27 .